Monday, November 12, 2012

PULIHKANLAH AKU...

Dengan tertatih ku coba melangkah...
Perihnya luka membuatku merintih...
Berkali-kali aku terjatuh...
Air mata mengenangi jalanku yang rapuh...

Inilah jalan yang ku pilih...
Ku pilih dengan hati yang gundah...
Dan berharap inilah yang terindah...
Tapi ternyata pilihanku salah...

Kini aku disini hanya menangis dan menyesali semuanya...
Ingatanku melayang saat aku memilih jalan ini dengan bangga...
Aku tak menghiraukan semuanya, juga diri-MU...
Egoku telah menyeretku hingga ku meninggalkan semunya dan meninggalkan-MU..
 
Dan kini aku datang pada-MU berharap ampunan-MU...
Ku tau KAU masih menungguku dan tangan-MU masih terbuka untuku...
Dan aku percaya sehancur-hancurnya aku, jika aku di tangan-MU...
KAU pasti sanggup pulihkan aku seperti dulu...saat pertama aku mengenal-MU..
Mengenal-MU dan menerima kasih mula-mula itu di hatiku.


palangkaraya, 11 januari 2012

No comments:

Post a Comment